یاشاسین آذربایجان
به وبلاگ ترک گروپ خوش آمدید لطفاً نظر دهید.منتظر تمام انقادات و پیشنهادات شما هستیم.
چهار شنبه 28 فروردين 1392برچسب:, :: 16:15 ::  نويسنده :
شنبه 24 فروردين 1392برچسب:, :: 19:12 ::  نويسنده :

در بسیاری از زنان کاهش هورمون، استرس های شغلی، مشکلات بین فردی با همسر، یائسگی و سایر مسائل باعث از بین رفتن میل جنسی می شود…

 



ادامه مطلب ...
شنبه 24 فروردين 1392برچسب:, :: 19:1 ::  نويسنده :
شنبه 24 فروردين 1392برچسب:, :: 18:41 ::  نويسنده :

 «هر چه محبت همسر در قلب بنده زيادتر شود فضليت ايمانش زيادتر مي‌گردد.»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



ادامه مطلب ...
جمعه 23 فروردين 1392برچسب:آميزش جنسي در دوران بارداري, :: 21:36 ::  نويسنده :

مقاربت در دوران بارداري

مقاربت در طول يك بارداري سالم ممنوعيتي ندارد مشروط بر اينكه با خشونت نبوده و در وضعيتهاي مناسب انجام شود، مثل وضعيت ضربدري يا حالاتي كه به شكم بزرگ شده مادر فشاري وارد نشود. معمولا اگر شرايط خاصي وجود داشته باشد (مانند جفت سرراهي يا پائين، نارسايي دهانه رحم، احتمال زايمان پيش از موعد) پزشك معالج ممنوعيت مقاربت را اعلام مي كند. مثلا در صورت احتمال زايمان زودرس، مقاربت در طول بارداري بايد با استفاده از كاندوم باشد و در 4 هفته آخر بارداري ممنوع است.

 



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 21 فروردين 1392برچسب:حقوق وجایگاه زن, :: 20:11 ::  نويسنده :

مقدمه

 
حقوق و جايگاه زن موضوعى است كه دشمنان اسلام تبليغات كاذب فراوان در اطراف آن بپا كرده اند، مصونيت زن را با محدوديت وى اشتباه گرفتند و رفتار برخى از مسلمين را با قوانين ، اسلام يكى دانستند و سيماى مهربان اسلام و دست نوازش قرآن و بازوى حمايت مسلمانان راستين را در دفاع از نواميس مسلمين نديدند و تلاش كردند اين قشر وسيع و مؤ ثر جامعه بشرى را به مكتب حيات بخش اسلام بدبين سازند، رسانه هاى گروهى و ابزارهاى تبليغاتى غرب . بلند گوى وسوسه هاى شيطان شدند و خواستند همچون شيطان كه به اغواى آدم و حوا چشم اميد داشت ، زنان پاك و دختران معصوم دنياى شرق را به خوردن ميوه ممنوعه وا دارند و لباس نجابت و كرامت را از پيكر آنان در آورند و آنان را از آسمان ارزشهاى ملكوتى و صحنه خدمات علمى و اجتماعى به لجن زار خود نمائى و خودفروشى و ابتذال و هرزگى بكشانند. سوء استفاده از صفاى فطرى و صداقت اوليه قشر مظلوم زن شيوه تاريخى شيطان است ، و تقويت آگاهى و ايمان بانوان بهترين راه مقابله با اين نيرنگهاى شيطانى است .
معاونت فرهنگى سازمان تبليغات اسلامى با انتشار اين دفتر ضمن تشكر از نويسنده محترم اميد دارد، گامى كوچك در راستاى معرفى شخصيت زن از ديدگاه قرآن بردارد و خدمتى نا چيز به آستان مقدس اسلام آزادى بخش ،ارائه نمايد.

 

 



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 21 فروردين 1392برچسب:درباره ی ازدواج, :: 17:19 ::  نويسنده :

 

درباره ازدواج بسيار گفته  و شنيده ايم. اما مطالبي كه در زير مي آيد شايد براي شما تازگي داشته باشد.

 

 

 

 

 

از ميان ضرب المثل هاي ملل مختلف و همين طور سخنان شخصيت هاي بزرگ جهان پيرامون ازدواج شصت مورد را انتخاب كرده ايم. بسياري از اين حرف ها جنبه شوخي و مزاح دارد اما تعداد ديگري از آنها شايد وصف حال من و شما باشد! همين طور قسمت ديگري از اين گفته ها مي تواند براي عده اي حكم كليد راهنما را داشته باشد.

 

 



ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ ترک گروپ خوش امديد از اينكه از وب ما ديدن ميكنيد ازشما سپاسگذاريم واميدواريم لحظات خوشي را در اين وبلاگ سپري كرده باشيد و خوشتون اومده باشه دوستان عزيز نظر يادتون نره حتما درمورد عكس ها ومطالب نظر بديد به نظرات قشنگتون پاسخ داده ميشه باتشكر.
آخرین مطالب